Transport si retururi

Top-LED (top-led.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

  • Livrare cu FAN Courier, Livrare in 1-2 zile, 20 RON*( taxa suplimentară 5 lei pentru plăți ramburs ). Livrarea este gratuita* pentru comenzile mai mari de 250 RON.

* Aceste tarife se aplica pentru comenzile care se afla in aria de acoperire a firmei de curierat Fan Courier.  Vezi aici lista localitatilor.  Pentru localitatile care nu se afla in aria de acoperire se percep taxe pentru kilometri suplimentari. 

  • Livrare cu Nemo Express, Livrare in 1-2 zile, 20 RON ( taxa suplimentară 5 lei pentru plăți ramburs ). Livrarea este gratuita pentru comenzile mai mari de 250 RON.
  • Ridicare din magazin, Livrare gratuita. Adresa de ridicare este Soseaua Virtutii 9,bloc R4A, magazin Top Led ( dupa plasarea comenzii pe site,va rugam sa asteptati confirmarea telefonica pentru disponibilitatea produselor in mgazin ).


RETURUL PRODUSELOR ACHIZITIONATE IN REGIM ONLINE

            Conform prevederilor art. 9 din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.

            In consecinta, in situatia in care nu sunteti pe deplin multumiti de performantele sau caracteristicile produsului achizitionat in regim online de pe site-ul www.top-led.ro, site operat de catre SC CROMALIGHT SRL, il puteti returna in magazinul TOP-LED din Sos. Virturii nr.9, Sect 6, Bucuresti, in termen de 14 zile calendaristice, conform regulilor de retur de mai jos:

            a- Consumatorul are dreptul de a returna un produs in termen de 14 zile calendaristice fara a fi nevoit sa justifice aceasta decizie;

            b- Termenul de 14 zile prevazut la lit. a) de mai sus se calculeaza de la data la care clientul a intrat in posesia fizica a produsului;

            c- Inainte de expirarea perioadei de retragere, clientul trebuie sa ne informeze cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:

                  i) de a solicita formularul de RETUR, prin trimiterea unui email la adresa: office@cromalight.ro

                  ii) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract, urmand sa primeasca confirmarea de primire a formularului/declaratiei sale de retragere din contract.               

            d- Obligaţiile ce revin clientului in cazul retragerii: dupa transmiterea informarii formularului de retur conform prevederilor de la lit. c) de mai sus si dupa confirmarea furnizorului ca produsul se incadreaza la dreptul de retur, clientul se va prezenta cu produsul sau il va expedia prin curier, in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta ne-a comunicat decizia sa de retragere din contract, la punctul de lucru al CROMALIGHT S.R.L., impreuna cu factura si bonul fiscal primite la data achizitionarii produsului, cu formularul de retur si produsul respectiv.

               Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. De retinut ca dupa preluarea unui retur, vom face o evaluare a starii produsului. In eventualitatea ca produsul returnat prezinta diverse neconformitati (interventii neautorizate, urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, lipsa componente sau accesorii, etc.),vom putea decide, in urma evaluarii acestora, sa diminuam valoarea initiala a produsului. In aceasta situatie, vom rambursa doar suma rezultata in urma evaluarii, pentru a compensa deprecierea suferita de produs.

               Clientul suporta costurile directe legate de returnarea produselor. CROMALIGHT SRL nu dispune de mijloace de transport pentru returnarea produsului. Pentru retur, clientul poate apela la o firma de curierat, contra cost si va transmite produsele la adresa Sos. Virtutii nr.9, Sector 6, Bucuresti. 

                In cazul in care produsul pe care clientul doreste sa dea retur, a fost pus deja in functiune de catre client, defectiunea sau functionarea necorespunzatoare reclamata de catre client, este necesar a fi evaluata de catre echipele abilitate pentru astfel de evaluari in cadrul CROMALIGHT. In cazul in care se constata ca defectiunea nu a fost din vina clientului, prin utilizare necorespunzatoare, produsul va fi inlocuit in garantie, dupa evaluare.

            e- Obligaţiile care ne revin in cazul retragerii: dupa receptionarea produsului returnat vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea clientului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care am fost informati de decizia de retragere din contract. Vom rambursa aceste sume folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care veti fi de acord cu o alta modalitate de plata.

            Totodata, in functie de optiunea clientului, acesta are posibilitatea sa aleaga un alt produs in loc de rambursarea sumei platite pentru produsul returnat. In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea produsului returnat este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

            Nu suntem obligati sa rambursam costurile suplimentare în cazul în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi.

            f- Mentiuni speciale:

                 i) Dreptul de retragere nu se aplica in cazul clientilor persoane juridice;

                 ii) Politica de retur produse mentionata mai sus nu se aplica in cazul produselor cumparate din magazinul TOP-LED.

               iii) Rambursarea sumelor de catre CROMALIGHT SRL, incasate prin OP, card bancar sau curierat, se face dupa receptionarea produselor de la client si dupa incasarea efectiva de catre CROMALIGHT SRL a pretului produselor respective.

            IV) Reamintim faptul ca produsele pot fi expediate si cu optinea de deschidere a coletului la livrare si aveti posibilitatea de a verifica produsele in prezenta curierului la momentul primirii si sa solicitati intocmirea unui proces verbal de constatare daune, in cazul in care daca acestea prezinta defecte. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

            Pentru ale informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari pe adresa de e-mail: office@cromalight.ro;